20 Haziran 2026 Trabzon
Türkiye Endokrinoloji ve Metabolizma Derneği Obezite, Dislipidemi, Hipertansiyon Çalışma Grubu tarafından 20 Haziran 2026 tarihinde Trabzon'da "3.Obezite Sempozyumu-Kanıtlar ve Deneyimler Işığında Obezite Tanı ve Tedavisi" toplantısı düzenlendi.
Sempozyuma Zonguldak Bülent EcevitÜniversitesi Obezite ve Diyabet Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü, TEMD Obezite, Dislipidemi, Hipertansiyon Çalışma Grubu Üyesi Prof.Dr.Taner BAYRAKTAROĞLU aktif katılım sağladı.















